NurCelik kızım 9,5 aylık elinden tutunca yürüyor , suyu çok sevmiyor ama susayınca oyle bir içiyor ki 😁 anne baba dede nene diyor 😁 bay bay yapmayı öğrendikk, gel gel demeyi de öğrendik 😁 suanlık İyiyiz sadece kilomuz biraz düsük ama sağlığı yerinde 🙈 bir de yumurta yemeyi hiç sevmiyor 😔