Güzel annişler ben bebeğimi hiç emziremedim üstelik emme refleksi çok iyiydi.İlk gün sütüm gelmedi mama verin sarılık olmasın dediler hastanede , bir defa o biberona alıştı ya bi daha da mememi tutmadı .Sonra sütüm geldi ama ben sağmayı beceremedim ilk bebek tek başıma tecrübesizlik vs..Aylarca ağladım deliler gibi uyumazdım sabaha kadar kucağıma alıp emecek diye hem onu hırpaladım hem de kendimi ve böylece 3-4 ay anneliği bile kabullenemedim, bebeğime alışamadım bazen onu istemediğim bile oldu çok ciddi travmalar yaşadım.Eşim delirdiğimi falan düşünmeye başladı ailemin yanına gittim bi kaç ay kaldım ve biraz toparlandım.Şimdi 13 aylık ve inanılmaz vicdan azabı çekiyorum .Neden o 3-4 ay ağlayarak ikimizi de hırpalayarak geçirmişim , neden onu daha fazla sarıp sarmalamamış öpüp koklamamış o zaman dilimlerinde gözyaşı döküp ikimize de büyük haksızlık etmişim ki??Şimdi ona o kadar iyi bakıyorum ki beslenmesine çok özen gösteriyorum.Şükürler olsun zekası da sağlığı da iyi🙏Doktoru bile çok iyi bakmışsın dedi 😋Yani üzülmeyin lütfen ona verebileceğiniz en güzel şey koşulsuz sevgimiz ve merhametimiz inanın..Tabi içimde bir ukte Kaldı o ayrı ama artık kısmet olursa 2. Ye😂