Asyah- Anneler bir çözüm bulabılen var mı sütüm tazyikli geliyor kızım emerken bogulur gibi oluyo surekli😞😞
sapling Asyah- ben diğer memeye geçiyordum onda da ağlarsa sağıp veriyordum bazen de ısrar edip ön sütü alınca düzeliyordu. Sıkınca yüzüne fışkırıyordu o ağlıyordu ben gülerdim yazık ahsjsj
FtmYigitim Asyah- canim ilk zamanlar normal sonraları göğüslerin terbiye olur düzelir ilk sütünü sağıp sonra emzirebilirsin
Bsrpnr Asyah- evet canım ilk zamanlar oldu bende de sağdım buzluga attım. şimdi 5 bucuk aylık daha kuvvetli daha kontrollü cekiyor sütü ve terbiye oluyor göğüs onun emeceği kadar süt iniyor.
Asyah- FtmYigitim sütü sagıncada daha cok sısermiş sonra başa cıkamazsın diyorlar daha tazyikli gelirmiş 😞