kitapkokusu_ ben bi kaç yol denedim ama nafile hiç almadı bende bıraktım zorlamanın bi anlamı yok asıl önemli sütü ilk sütü aldı ya onuda almasaydı onu almayan bebeklerde var. Her çocuk anne sütüyle büyüycek diye bişi yok vicdan yapmanın çevreye kulak asmanında bi anlamı yok. Sağlıklılar mı çok şükür bende emmemişim üç ay emmişim annemi oğlum bana çekmiş keşke babasına çekseymiş iki yasına kadar emmiş😂 o yüzden almassa üzülmeyin nasibi kadar alırmış sağlıkla büyüsün bebişiniz😊❤️