Merhaba kizlar daha önce yazmıştım sarılık ve emzirme meselesini herkes yardımcı olmuştu elhamdülillah hallettik ikisini de şimdi de kaka yapamıyoruz iki gündür ilk gün mama yemişti ama ikinci gün sadece bir kez mama verdik hep emzirdim bugün 8 günlük olduk normalde 10 güne kadar normal diye biliyorum ama bunun için cok kucuk değil mi bi de önceki gün çok ağladı acile götürdük sıvı sıktılar ama yapmadı dün de hiç oralı olmadı ıkınma zorlanma vs yok emdi uyudu hep.bu kadar minikken başına kabızlık gelen var mı bi sorun olmaz dimi beni yine telaş sardı