Melekbebissssss benim oğlum 11,5 aylıkken hic emekleden yürüdü. 11 aylık olana kadar yürümesi için hiç zorlamadık. Oğlum 10 aylıkken eşimle bazı akşamlar yere karşılıklı oturup oğlumu birbirimize gönderirdik. 1 -2 adım atardı en fazla o kadar. 🤷♀️😀 Daha sonra ellerinden tutup sık sık yürütüyorduk. Ve en büyük yardımcı bence yürüme arkadaşı 😊 kendi başlarına ayakta durduklarında cesaretleniyorlar. Koltuk kenarlarinda ayakta durmayi öğrensin ilk.