Kızım 1,5 yaşında eli sürekli orda, bezini açtığım da anında eli oraya gidiyor eliyle bastırarak çekiyor o kadar fazla yapıyor ki kıpkırmızı oluyor artık bezini bağladığım da bezini çekiştirip duruyor kızardığı için pişik kremini sürüyorum normalde asla izin vermez ama hafif hafif elimi sürdüğüm de izin veriyor kaşıntısı var ve hafifliyor sanırım anlayamadım neden olur , salgından dolayı hastaneye götürme taraftarı değilim bu yüzden sormak istedim enfeksiyon olsa idrarını yaparken aglar ama öyle bi sorunumuz yok