Prenses_annesiiiii Kızlar bebeğim 4 aylık, uzun yolcluklardada kızımın rahat etmesi için oto koltugu arıyorum, malum vergi zammı geliyor, zam kapıda. Ne almamı önerirsiniz canlar
Maviskizimm Prenses_annesiiiii özellikle uzun yolculuklar için bence 360 derece dönmesi işinizi kolaylaştırır yoyko ultimate 360 derece dönebilen kullanıyoruz memnunuz
Prenses_annesiiiii Maviskizimm 4 aylk için az yatıyor dimi, yetersiz bi adette puset mi almalıyım acaba, oturana kdr en azından kullanmak için
Prenses_annesiiiii Adesbade kimileri 0 aydan diyor ama tam yatmadıgı içib çocuga zararı olur mu bilmiyorum işte
Omma Prenses_annesiiiii biz alırken adac testinden geçmiş olmasına baktık. Zaten testi geçip türkiyede satışı olan 4 5 marka var bunların da fiyatları diğerlerine göre daha yüksek. Oto koltuğu satışı yapan ve işi bilenlere sorduk adac testi dışında kalan koltuklar çöp boşuna para vermeyin dediler.
Adesbade Prenses_annesiiiii 0 dan itibaren değil bizimkisi. Anakucapı ilk 6. 0 dan itibaren çok kullanışlı olmaz. Chiccoda vardı. İçinde baya bir katmanı olan. Çocuk büyüdükçe çıkarılıyor, minder gibi düşünün. Ama gerek yok bence 0dan itibaren.
Maviskizimm Prenses_annesiiiii evet 4 aylık için yetersiz kalır biz 6 ayına kadar puseti kullanmıştık
Fatma_FLZ Prenses_annesiiiii oto koltuğu alırken ECE R44/04 kodu yani ADAC Testini geçmiş mi en önemlisi ona bakın Goruntusnue bakıp aldanmayin
Lalin Prenses_annesiiiii bütçenizi bilmiyorum ama cybex marka bakın. Anakucağı bana güvenli gelmediği için doğduğundan beri cybex sirona s i-size kullanıyorum ben. 5 aylık kızım. Yenidoğan pedini daha yeni çıkardım. 🤗 yatar pozisyonda ama oturuyor şu an. ☺️