Oykulum yok ama şöyleki; kızımın kuzeninin de 14. ayda çıktı. Eşiminki de yaşından sonra çıkmış. Ben 14. Aya kadar normal diye bildiğim için ve genetik yatkınlığından dolayı uzun bir süre içim rahattı. Tam artık niye çıkmıyor doktora gidelim dediğimde korona patladı. Bir ay sonra da çıktı. Birde 15. ayda çıkardık. 16 yazmışım ben