bekarken hep 55-56 kilo olurdum.boyum 158.
evlendim hop diue afedersiniz hamile kaldim ve 60 kiloyla hamile kaldim.çok fazla gozukmezdim.herkes boyle incecik guzel kal diyorlardi.ama ne yazikki 30 kilo aldim .9 ay içerisinde kilolari verdim.ve şu an 60 kilodayim .yani eski kilomda.Bu benim boyum için fazla dimi kizlar?21 yaşimdayim hemde.30 kiloyu zar zor verdim bile.Aralikli oruç tutuyordum hemde