Bebegım 2 aylık aşılarını oldu sabah 3 tane sabatan beri ölçüyoum akşamüstü fitil verdim 37,7 ateşte … suan ince giyindirdim uyuyor en son 37,2 ydi.gece boyunca tekrar yükselirmi acaba beklycem sabaha kadar :( kac gun sürüyor acaba? Huzursuzluk aglama vs yok.