Melekegemen Sum87 valla banada cok saçma geldi . Hafta içi ye iç gez her yer açık . hafta sonu yasak var anlamadım ben bu işten bi şey .
Birkoalaanasi Haftasonu yasaklarının sebebi, piknik, aile gezmesi, misafirlik olmasın diye yapılıyor sanıyorum.
Sum87 Birkoalaanasi haftaiçide fazlasıyla var ki ben görüyorum sosyal medyada 15 yer neden mesela baska yerlerde çıkmayacaklar mı dışarı bunu mantıgım almıyor 🤷🏼♀️
Deletedmom265 Sum87 bizim için farketmiyor da neden 15 ile özel bir yasak baska yerler korona kaynıyor neden 15 il ya bu nedir be
Birkoalaanasi Sum87 haklısın. Yasak olsa da olmasa da evde olduğumuz için benim için farketmiyor açıkçası 🐙
Deletedmom265 LiYaRzuU muaf olan durumlar arasında sanırım ama karakolu arayın daha sağlıklı bilgi verirler
ElmaliTurtamm Sum87 aynen bende şimdi öğrendim 15 ilde olcakmış ya arkadaş ne kadar saçma avmler açılıyo bilmemnereler açılıyo zaten buralara gidenler bu virüsleri kapıp çoktan bulaştırdılar sen şimdi 3 gün yasak yapsan ben yapmasan ne ben bizim devlet gibi dahada saçma bi devlet görmedim