zcn01 Bebegim bugun 57 gunluk bi kac sefer takip etmeyle yukseklik korkusu oldugunu farkettik sizce normal mi? Korkular icin erken degil mi?
Dodonay zcn01 yükseliğin ne oldugunu bilmesi, tehlikeli oldugunun farkında olması lazm değil mi. Nasıl olacak ki yükseklik korkusu. Düşse canı yansa belki bi ihtimal diyecegim ama onuda unutur ki
MTkutay zcn01 yanlış anlamış olabilir misiniz acaba 57 günlük bebeğin algilarinin o kadar açık olması enteresan geldi bana oğlum 6 aylık Bence oğlum henüz yükseği alcagi bilmiyor yani
zcn01 Dodonay biz de anlam veremedik tanismadigi bi duyguyu nasil hissedebilir diye ama tesaduf olamaz diye dusunuyorum her yuksege kaldirdigimizda aglamasi
zcn01 S_D babasi kucaginda havaya kaldirmis hani bebekleri sevmek icin yaparlar ya sonra aglamaya baslamis, banyo yaptiktan sonra kuvetten kaldirip havluy koyana kadar eger kafasi asagi donukse ne kadar yukselirse o kadar agliyo
zcn01 [silindi] [bilinmeyen] Babasi havaya kaldirmis aglamaya baslamis banyo yaptiktan sonra kuvetten alip havluya sarana kadar eger basi asagi bakiyosa yukseldikce aglamasi artiyo
Hazal zcn01 canım benm bebeğimde çok korkuyordu gözlerini kocaman açıp aglıyordu hoppala yapınca bir yerden bir yere hızlı götürünce kucaga hızlı alınca. Normal bence bu yeni yeni hoşuna gitmeye basladı 4 aylık olucaz artk yukarı kaldırınca korkmuyor kahkaha atıyor 😌
S_D zcn01 boşlukta hissedip ağlıyor olabilir belkide yükseklik korkusu için daha erken sanki ya anlamaz şimdi bebek diye düşünüyorum. 😊
MTkutay zcn01 bence muhtemelen kendini askıda havada hissediyor boslukta hissi oluşuyor hava sirkulasyonundan dolayı
zcn01 [bilinmeyen] ben ne sormusum? Normal mi erken degil mi demisim demi? Nerden anladigimizi da aciklamisim. Dersin ki arkadasim yukseklik korkusu degil onun yerine bosluk hissi. Ben de aa derim evet bunu dusunmemistim.
zcn01 MTkutay yani muhtemelen oyle biseydir bencede dedigim gibi tuhaf cunku, gene de kontrole gittigimizde cocuk doktoruna danisacagim bir konu ama
zcn01 esrarisoy hadi babasi oynamak icin kaldirdi cok gerekli degildi diyelim, kuvetten alirken napalim surunerek mi? 10 tane cocuk dogurup buyutmedim bebegimle beraber ogrenip buyuyoruz yani boyle ters ters cevaplar hic hos degil