Merve2344 çok çektim bu kış bademcikten. Sıcak süte bi çay kaşığı zerdeçal beni rahatlatıyordu , birde pastil alın eczaneden oda iyi geliyor ama antibiyotik kullanmazsanız zor geçer 😔 birde bebeğe geçmez diye düşünüyorum çünkü benim kıs boyu her ay antibiyotik kullanmak zorunda kalıyordum çok şükür bebeğe filan geçmedi