Oğlum 6.5 aylık her bezini açtığımda eli direk orda kaşır gibi sıktırıyor ağlasa enfeksiyon diyeceğim ama yok tam tersi gülüyor yapmaması icin uğraşıyorum ama olmuyor bezini zor bağlıyorum bilmiyorum enfeksiyonlu yada başka birseymi birde pipisinin derisinde ortasında ucuna doğru beyaz bir şişlik var gittikçe büyüyor bu durumu yasayan varmı sebebi ne olabilir bu arada bu ay sünnet olacaktı ama bu pandemi den dolayı erteledik