alibeyannesi Kızlar reflu yatagini ne zaman nasıl gece mı gündüz mü kullanıyorsunuz ve bebeğinizi yüz üstümü yatiriyorsunuz
zeynebimm27 alibeyannesi ben hep yatırıyorum reflüsü olduğu için değil bazen çıkarıyor sütü bogazına kaçmasın diye sağa yada sola dönük yatırıyorum hiç yüz üstü yatırmadım daha
alibeyannesi Alinadefne gecede yüz üstü birakiyormusunuz 1.5 aylik reflu yataginda var ama biraz korkuyorum acikcasii