Esenerkin Ya çok zorlanıyor miniğim bu dişleri mahvetti bizi . 4 ay 28 günlük artık gece uykusunda inliyor . Kolye önerisi oldu ama kullananlar anketi cevaplarsa memnun olurum alıp almama konusunda kararsız kaldım . Boğulma ve aspirasyon riski var diye . Cevap veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler 🙏
Besteninannesiii Esenerkin aslında benim bebeğim 4 ay 20 günlük ve ufacık beyazı göründü dişinin. Bana da kolye hediye geldi ama henüz kullanmadım. En fazla ayağına takarım diyorum. Boyun şimdi tehlikeli.
Deletedmom297 Esenerkin Boyna takmak zorunda degilsiniz benim kizimda var. Bazen ayagina bazen bilegine bagliyorum. Zaten yaz geliyor kıss giyincegi için ayaginda tenine değer.
Sineemmm2 Esenerkin 3 ay 25 günlüyüz benim oğlumda diş çıkarıyor kehribar kolyesi almıştım sizlerin dediği gibi ayağına taktım ilk ama büyük geldi sürekli düştü şu 1 haftadır boynuna takıyorum ve öyle uyutuyorum çok rahatlıyor ağırdı sızısı olmuyor şükür inşallah böyle gider kolye mika olduğu için boynuna zarar gelmez diye bir yerde okumuştum büyük zaten ebatları baya bol geliyor
Esenerkin Besteninannesiii bende gündüz gözetim altındayken takarım gece cıkartırım dedim bilemiyorum ama
Esenerkin Deletedmom297 işe yaradı mı peki ? rahatlatıyor mu. Yani en son inleyince çok canım yandı . Yapabileceğim herseyi yapmaya çalışıyorum doğal bir süreç farkındayım ama öyle görünce üzülüyorum .
Deletedmom297 Esenerkin Daha dis cikarmadi benim kizim. Ama bence ise yarıyor. Gorucem almisti ogluna ise yaramsiti
GirayinAslisi Aldım bende dis için aldım hiç fayda etmedi aksine huysuzlugu, tavan yaptı bunu, kolyeyle bağlamıyor um tabi. Ben çıkardım sonra. Yani bizde fayda saglamadi
Yodaannesi Bebeğim daha diş çıkartmadı ama bir aydır kullanıyorum aşırı salyası vardı günde on tane önlük değiştiriyordum. Göğsüne sürekli mendil koyuyordum yine de ıslak oluyordu. Çok şükür kolyeyi aldığımdan beri tamamen kesildi salyası. Komşumun 1 yaşında oğlu var o da 2 aydır kullanıyor 3 tane diş çıktı maşallahı var onunda sadece hafif halsizlikle atlatmaya başladı diş dönemini. Öncesinde alsaymışım keşke diyor. Aldığınız ürünün orjinal sertifikalı olmasına dikkat edin. Sürekli boynunda takılı tutuyorum ben. Arada çıkartıp akan suyla yada toprak ile sıfırlıyorum etkisi yenileniyor. Ben çok faydasını gördüm. Bebek için olduğundan ağzına götürecek kadar uzun bir kolye değil boğazına kaçma riski de yok. Kopsa bile her bir boncuk arasında düğüm var en fazla bir boncuğu çıkabilir. Biraz uzun oldu kusura bakmayın ama deneyimlerimi paylaşmak istedim🙏🏻
MihraKus 6 aylık kızım eller sürekli ağızda ve salyaları azda olsa var ama gece gündüz uyku süresi1.5-2 saat olmaya başladı huysuzlukta var bende bugün dedim hatta alsam mı kolyeyi fayda saylarmı