Swtlna Oğlum için hepsiburadadan salıncak aldım, sadece bir kez bindi bir daha binmek istemedi, sürat kargo yoğunluktan dolayı iade kabul etmedi, paketleyip kutusuna kaldırmıştım iade için ve bir daha hiç açmadık. İlgilenen olursa satmak istiyorum
Sarikuzumalp Swtlna dolap hesabın ne canım ben düşünüyorum ama senin dediğin hepsi burada da çıkmadı başka model çıktı
Swtlna Dolap hesabını da sırf bu salıncak için bu akşam açtık, orda da kullanıcı adım swtlna . Bir de n11 de 519 liraya var görünüyor şu an.