Pasam-27 13 gun önce dogum yaptım ve karnimda ve gögsümde lekeler var ne yapmalıyım geçmesi için bilgisi olan yardımcı olsun lütfen
MayneymisAltintop Zamanla gececek canım daha çok erken. Benm karnındaki çizgi 6 7 ay sonra geçmişti. Gögsümdeki lekelerin geçmesi bir yılı bulmuştu. Ama göbeğime ağda yaptırdım ölü deri kalkınca bembeyaz oldu. Bol bol keselersen süreci hızlandırırsın