Yabrukus benim bebegimde de oluyor farkettim çok uyuduğu zaman oluyor veya dışarda rüzgar alınca oluyor gözüne toz girince oluyor yani canim bebekler öyle hassaski her türlü mikroptan oluyor takip et yarına bisey kalacagini zannetmiyorum eğer çok ciddi bir kanlanma varsa ve birgün gecmesine ragmen gecmediyse doktora götür .