Merhaba güzel anneler💐 umarım sizler ve bebişleriniz iyidir 🧿 Malum gündem konusu corono🙄
Sizlere sormak istiyorum internet üzerinden alışveriş yapıyormusunuz. Ben bebeğim için ebebek ve civil haricinde güvenebileceği bir yer bulamadım. Virüs bu kadar yaygınken daha kolay alışveriş 🛍 yapabilirim diye düşündüm ve deneyimlerinizi merak ettim. Rica etsem yazarmısınız❣️