Nisa1616 Kizin 9 buçuk aylık ve geceleri çok sık uyanıyor.bazen 10 dkka da.bir uyandığı oluyor.memede tekrar uyuyor.sanırım doymuyor yatmadan önce pirinç unu irmik meyva puresinden mama yediriyorum.sizler.nasil besliyorsunuz.
ErFaLem Nisa1616 ilk olarak ; yatmadan önce sadece emziriyorum o da isterse ben aşırı beslemenin de rahatsız edeceğini düşünenlerdenim sonuçta bizler bile çok fazla yediğimizde hazımsızlık çekiyoruz.. ikinci konu ise ; gündüz uykuları nasıl? Aşırı mı uyuyor?
Sibel5258 Nisa1616 benim bebeğim önceden çok uyaniyirdu şuan 9 ay 10 günlük ben yatamdan 1 saat önce çorba veriyorum bazen yatirdigimda veriyorum gece 3 de kalkıyor sabah 6 da sonra 10 da güne basliyoruz o aralıklarda sürekli emziriyorm ek hidaya gecemden önce sürekli uyandırdı yarım saatte bir size ebir deneyin isterseniz
[silindi] İrmik pirinç unu gibi kullandığınız hiç birşeyşin anlamlı besin değeri yoktur. Doyurma kalitesi de yoktur doğal olarak 🌝 yulaf al, yulaf dene. Yulaf sayesinde 4. Ayından beri geceleri düz uyuyan bebeğim var. Bu gün 10.5 aylık bir bebek.
[silindi] Nisa1616 ben markette ki inek sütü ile azcık tavada ısıtıyorum ama inek sütünü doktorum izin verdiği için yapıyorum. Siz yulaf kepeğini bebeğinizin tükettiği anne sütü veya mamasıyla da verebilirsiniz. Migros’ta çok güzel organiği var 10Tl 400gr 🌝