6ay 20 günlük bir kızım var bir haftadır sürekli kaka yapıyor gunfe 7 defayı buluyor ve her seferinde farklı farklı modelde yapıyor bir koyu bir açık bir yeşil bir pütürlü artık korkmaya başladım doktora da gidemiyoruz bu zamanda . Sütüm olmadığı Işın mama ile besleniyordu o yüzden Ek gıdaya başlayalı çok oldu. Genelde hep kabızlık sorunu yaşardık ama su bir haftada dogdudunfan beri yapmadığı kakayı bir haftada yaptı . Dışleri çıkmadı kaşınıyor kabarmış biraz herkes ondandır diyor ama bilemiyorum