nil93 Merhaba.Sakral gamzeler zararsızdır, sağlık riski oluşturmaz, çoğu zaman tedavi gerektirmez ve yaşam kalitesini düşürmez.sacral gamzede deliğinin olup olmamasi önemlidir.Eger akıntı varsa omuriliği tam kapanmamis demektir.Dogumsal birşey.diğer insanlar gibi sağlıklıdır ve fiziki hareketlerinde herhangi bir kısıtlama yaşamaz.endişe etmenize ve paniğe kapılmanıza gerek yok.Bunlara rağmen endişe duyuyorsanız, kuşkularınızı gidermeniz ve emin olmanız için doktorunuza danışmanız iyi olur.Benim bebeğimde de var fakat herhangi bir akıntı delik olmadığı için zararsiz olduğunu söyledi doktorumuz.Sadece banyoda o kısmı güzel temizleyeme dikkat edin.