Mom0870 466378 1 yaşında yapılıyor bildiğim kadarıyla ama doktorumuz önemli biz 3 doz yapalım dedi beklemeyelim dedi tabi her doktor farklı konuşuyor
Mom0870 466378 salgın oluyor zor bir hastalık riskli bekleme dedi bende beklemedim canım korktum doğrusu böyle söyledikten sonra bekletemezdim