Kızım 27 günlük ve 2 haftadır sürekli kusuyor doktora götürdüm cogu tahlili yapıldı temiz cıktı doktor 1-2 gün hastanede yatırmak istedi biz coronadan dolayı istemedik reflu ilacı verdi bugun kullanmaya basladık ama bebeğim her kustugunda bütğn moralim gidiyor? Sizdende böle yasayan oldumu? Bebeği sürekli kusan,ve atlatan?