Dilaracezik Bu damlayı kullanıp bi şikayeti olan oldu mu, sakinleştirir uyku yapıyormuş galiba çocuğu sersem gibi yapmaz dimi, ben kaka problemi için almak istiyorum doktor tavsiyesiyle kullanan yardımcı olabilir mi
Mhulya011 Dilaracezik ben kullanıyorum hiç sersem falan etmiyor kakada da yardımcı oluyor ben memnunum şuan da
Dildeniz Dilaracezik yok ya ne uyku hali kim dedi gaz sıkıntısı varsa gazı çıkınca uyumuştur bunu diyenin onun dışında doktor bize sofradaki tuzluk gibi düşün her zaman kullanılabilir çok iyi demişti biz ishal olduğu zaman kabız olduğu zaman kullandık çok faydasını gördük bi yan etki filan olmadı
Gulsendefne Dilaracezik bizde kullandık . Çok çok faydası oldu bize de kaka problemimizi çözdü zaten 3 ay kullandık sonra bıraktık🤗
SinemTvl Gulsendefne en az bir sene kullanmanız lazım ve direk bırakmıyoruz azaltarak bırakıyoruz ek gıdada daha çok sorun yaşarsınız bize dr öyle demişti
Sibel_Mihra Dilaracezik kullaniyorum gaz sancilari icin ve cok memnunum, sersemlik yapmiyor. Günde 5 damladan fazla verilmesi zararli olabilir, zaten paketin icinde yazicaktir bu
kutsaltiramisu Biz de kullanıyoruz herhangi bir yan etki olmadı şimdiye kadar. 7 ay 25 günlük hala kullanıyoruz. Faydalı birşey çünkü. Ama hergün aynı saatlerde vermeye dikkat edin etkisini öyle daha iyi gösterir
Betull28 Bende kullanıyorum suan 3.yü aldım Gerçekten gaz çıkarmasına yardım ediyo valla sersem olmadı Aglayıp duruyor Çin gibi gözler 😃😃
Eymeninannesiiiiii Betull28 bizde bu gün kullanmaya başladık sab simplex de kullanıyoruz ama kullandıktan sonra kustu tok karnına verdim ondan mı oldu bilemedim yarın tekrar aç karnına deneyeceğim sizde hiç öyle olmuş muydu
Dua38 Dilaracezik kullanıyoruz bağırsak düzenleyici probiyotik bu damla gaz için de nurse harveys kullanıyoruz memnunuz yalnız bio 10 günde etkisini göstermeye başlar demişti doktorumuz öyle de oldu devam ediyoruz bakalım 🙂
Snglllokms Dilaracezik ben kullandım daha önce ama o damla gaz sancısı için kullanılıyor baya rahatlatıyor ağrı sancı varsa giriyor duştan sonra verince daha rahat uyudu
Alpinannesi_ Bende gaz problemi için kullandım 1 kutu bitirdim sadece çok iyi geldi her gün aynı saatte vermek önemli demişlerdi bana akşamları 5 damla veriyordum
anne15 Dilaracezik hiç yanetkisi olmadı bir aylıkken basladık bir ay kullandık uyku halindeydi o zamanlar zaten bide o uyku yaptıysa bilmiyorum ama
Eymeninannesiiiiii ahmedasaf doktoru aradım aç karnına ver deneyelim dedi bugün kusmadı inşallah bizde memnun kalırız kolikte insan çok çaresiz kalıyor ne yapacağımızı şaşırdık
sutas Dilaracezik ben de kullaniyorum aksamlari veriyorum. 15gunlugunden beri veriyorum 3.5 ayligiz. Gaz sikayetimiz fazla degil mesela ve kakasini duzenli yapabiliyor zorlanmiyor cok fazla normal duzeyde illaki oluyor ama. Onun disinda sersemlik vs olmuyo vala canavar gibi bizimki masalah 😅 ben eczane tavsiyesiyle arastrip baslamistim ve iki farkli doktora sordum ikisi de kullanabilirsin dedi canim. tabi sen yine de arastir tavsiye al icine sinerek kullan. saglikla buyusun Bebisiniz ❤️
hira5bugra- Dilaracezik bize pek bi faydası olmadı diyebilirim uyku filan da yapmıyor aldığıma pişman oldum diyebilirim vereceğin paraya yazık onum yerine nurse kullanabilirsin ben memnun kaldım