MinnakAsel geçmiş olsun canım 🙏🏻 Acile götürme bende ilk zamanlar korku ve endişeyle götürmüştüm kızımı hiç birşey yapmadılar sadece bio gaia sab simplex gibi damlalar önerip göndermişlerdi aldık ve çok işe yaradı karnına sıcak havlu koyabilirsin ben öyle yapıyordum ve gaz masajları en az damla kadar etkili yapmanı öneririm sen kendin de gaz yapan besinlerden uzak dur kimyon çayı falan içebilirsin oda sütünden geçer eğer emziriyorsan yaptıklarım bu kadardı benim kızımın 4. Ayında geçti artık kendisi çıkarıyor 5 buçuk aylık şimdi tekrar geçmiş olsun 😘