Dhmi Arkadaşlar sizin bebeklerde agresif oluyormu sanki hiç birseyden mutlu olmuyor gibi çok miz miz lastı bu aralar ne yapacagimi şaşırdım artik sizinkiler nasıl
Busraninannesi Dhmi aynen canım benimde kızım 4 bucuk aylık gündüz hiç uyumuyor çok mızmız birseyden memnun kalmıyor valla yoruldum artik
1prensannesi_ Dhmi aynen biz beşiğe koysam çatlıyor yere koysam beni kesecek nerdeyse kucağa alınca anadan iyisi yok 😂
Dhmi 1prensannesi_ hep kucak kucak her zamanda kucak olmazki akşama kadar ben bi çözümü bulamadım ne yapacagimi şaşırdım yere koyuyorum hemen dönüyor tersine tek birakamiyorum pusete koyuyorum hemen sıkılıyor herşeyden öğlen uykusu desem oda çok az
1prensannesi_ Dhmi valla bizde hep kucaktayiz malesef ben bi gün çay yapıcam diye sobaya düştüm elim yandı komple allahtan o An çocuğu beşiğe koymuştum