Merhaba kızlar trendyoldan sipariş verdim 8 mayıstaki siparişim ankara aktarmada bekletiliyor 12 mayıstan beri. Kargo şirketine ulaşamıyorum. Trendyol ürünümü iptal etmiyor. Hem paramdan oldum hem ürün yok ortalıkta. Yapabileceğim basvurabileceğim bir yer var mı bilgisi olan var mı? 230 liramdan oldum sinir bozucu. Kargo şirketlerinin yoğunluğunu anlayabiliyorum ama 1 aydır aktarmada beklemesinde bir sıkıntı var