Buraya da yazmıştım iki hafta önce falan aniden bi göğsümde süt kesilmişti sonra beslenmeme dikkat ettim düzenli sağarak çok şükür sütüm geldi tabii eskisi gibi durduk yere sızmıyo meme terbiyesi olmuştur dediler ama sütüm var iki göğüste de o günden beri göğsüme sanki iğneler batıyor gibi oluyorum hem de iki göğüste çok dolunca da oluyo boşalırken de bebeğim emerken de belli bi zamanı yok resmen iğne ya da diken batırıyolar sanki başına gelen var mı