DeryaEla
9 aylık bebegim 6 + olan Dr Brown biberon ucu kullanıyor.ama artık yavaş akıyor hissediyorum rahatsız oluyor.ama bi numara büyüğü hicbiyerde yok.mecburen Y kesim aldım 9 ay yazdığı için.bu Y kesim nedir.Avent alabilirim 9 aylık için hangi ucu almaliyim yardım ederseniz sevinirim kızlar.