ZeyOzbe at kestanesi jeli alıp kullanabilirsiniz çok iyi gelmişti bana emzirirkende kullanılıyor sizdede işe yarar umarım benim belimin ağrılarını o geçirdi iki üç gün düzenli sürünce ağrı kalmamıştı tabi arada sırada yine oluyor geçebilir emzirmeye falan kalktığımız için ister istemez o soğuğu alıyoruz maalesef