Prenseselif Ya arkadaşlar ben 2 ay önce doğum yaptım burdan gördüğüm Leslie egzersizine başlayim dedim 4 gündür yapıyordum ama sütümun azaldığını fark ettim kızım doymuyor yorgunluk sütün azalmasına sebep olur mu ?
Kulahci Prenseselif bendebir buçuk ay önce doğum yaptım. yapıyorum hiçbir azalma yok zaten leslie yürüyüş gibi bişey ağır bi spor değilki
Gtfssdh Prenseselif oluyor şimdi sen spor sırasında yağ yakıyorsun ama ne kadar terliyorsun bilmiyorum gerçi terlemesende farketmez spor yaptığın için daha çok protein Alman lazım yani spor yap ama daha çok su içmeli dinlenmeli ve protein ağırlıklı beslenmelisin bende düzenli yürüyüş yapıyorum her gün nerdeyse ona göre besleniyorum
Newlymum Prenseselif normal doğum mu yaptınız sezaryen mi? Ben de doğum yapalı 2 ay oluyor Leslie ye başlamak istiyorum da doktorum 6 aydan önce spor yapma dedi ama ben duramayacağım bu kilolar la ya
Sumide canim ben 3 aydır leslie yapiyorum eger 3 litre su içersem ve sağlıklı beslemişsem bir sorun olmuyo mesela 2 gün önce az su içmişim hemen fark ettim o zaman 3 litre altına düşme ve ek gida başladığında ben de spora başladım açıkçası en azindan bir iki öğün yemek yiyo
Deletedmom334 Prenseselif yok öyle bir şey ya, suyu az içmiş olabilirsin, ben 2 buçuk aylıkken başladım spora öyle lesli falan da değil şınav mekik falan, azalmak yerine arttı hatta, normalden daha fazla su içmek gerek sadece
Prenseselif Deletedmom334 normalde 2 buçuk litre su içiyorum ama çok fazla terliyordum egzersiz yaparken demek ki sizin dediğiniz gibi daha da arttırmak gerek suyu
Deletedmom334 Prenseselif ben normalde 3 içiyordum 4e kadar çıkardım Spor yaptığım günler, biraz da psikolojik, azalacak diye düşünme, Spor yaptığın için mutlu ol hareket edince daha çok süt olacak diye düşün
Prenseselif Deletedmom334 ay dün modelim bozuldu yapmadım bugün bı daha başlayayım o zaman çok tşkr ederim ya