BiZ tam 3 aylık olduk gaz sancılarımız 20 günlükken başladı .Bıogai ,sap simplex,relactaz damla kullanıyoruz bir etkisini göremedik kolik bir bebeğiz.Hergün öğleden sonra sancılarımız başlıyor gece 11 ‘e kadar devam ediyor maalesef😞Ayrıca tane kimyon ille rezene kaynatıp bir iki çay kaşığı veriyorum 1 haftadır biraz da olsa etkisi oldu diyebilirim .Biteceği günü bekliyoruz sabırla elimizden bisey gelmiyor.