Kızlar merhaba Benim sütüm bir çoğalıp bir azalıyor bir turlü çözemedim . Bebegim sabah altı gibi genelde emiyor
Bir gogusumu emer gece 4-5 saat doldugu icin ben her sabah emmedigi gogusumu sagarim 2 ayligiz 2 aydir bu boyle gidiyor. Ben asiri su icen bir insanim elimde tupper şişelerle dolasirim suyla ilgisi olmadigina eminim Bir sabah 90 cc yi ite kaka çıkarirken bir sabah 120 cikiyor lokum yiyorum o gun diyorum kesin lokum yapti hop yarin gene az simdi dun gece bir sise maltana ictim bu sabah 160 cc ye yakin sutum geldi yarin gece de icecegim gene ayni sey olucak az cikicak sut eminim. Bu sekilde olan varmı sut seviyeleriniz bu kadar farkli oluyormu sizdede ?