Seldabi Merhaba kizim 4 aylik sutumu sagiyorm 30cc anca cikiyor 2,5 3 saatte 1 emziriyorm ama aglamasi falan yok gunde 5 kere ciş yapiyor kakasini haftada 1 kere yapiyor bu ay 500 gr almis ama sağma makinesiyle saginca 30cc acaba sutum yetmiyor mu? Ac kalma belirtileri nelerdir
ebrupoyraz Seldabi sağma makinası tam bir saçmalık asla bebeğin çektiği gibi olmuyor herkesin memesine uymuyormuş öyle demişti ebe benim kızım emer sonra güzel gazını çıkarır kilosunuda alır ama sağınca 20 cc bende de bir işe yaramıyor
AslhanDivarc Seldabi memenin sağıma alışması için nerden baksaniz 10 15 gün sağım yapmalısınız ki verimli sütünüz çıksın. Sağıma takmayın siz benimde aynı çıkıyor ama kızım lıkır lıkır içiyor takılmayın emzirin 😁
Azraninnnannnesi Seldabi sağdığınız ile bebeğinizin emdiği hiç bir zaman bir değil doktorum söylemişti ve gerçekten de öyle artık kilo aliminın düşmesi normal 500-1000 kg arası alması normal
inismona Bir şey söyleyim mi. Ben de sağınca çok az geliyor gibi ama çocuğum emerken asla süt yetmiyormuş gibi kavga halinde beslenmiyor. Yada doymamış belirtisi göstermiyor. Kakası falan yerinde kilosu da olması gerekenden daha çok. Doktorumuz gelişimin çok iyi olduğunu söyledi 🧿 sadece anne sütü alıyor. Bence bebeklerin emdiği kadar çekmiyor pompalar
inismona Hatta ilk zamanlar bebeğim küçük hemen doyuyordu haliyle. Süt kalınca sertleşme ağrı ateş yapardı. Pompa yapardım. Geçen yine bir göğüsümde süt kaldı. Hemen emzirdim boşaldı. Önceden pompayla kaç dakika uğraşırdım tam boşalması için
NilTutu Kızlar aynı sorun bende de var bebek memede çok durmuyor azıcık emiyor doyuyor mu anlamıyorum idrarı ve kakası normal uyuyor da