Asafefendi ben de aynı sorunu yaşıyorum.. 2-3 gündür anne sütünü kusuyor ne zaman emse.. bir hafta boyunca hiç kilo almayınca doktorumuz mama verelim dedi.. mamayı kusmuyor ama. Bizim ebemizde gece mama verme sadece emzir dedi.. gece büyüme hormonu salgılıyor dedi.. şaşırdım ne yapacağımı ? Bide mama alınca çok uyuyorlar