Hacerevgin Keşke bende hayatmdan mamayı çıkartabilsem tek göğsümden emiyor diğerinin ucu yok çıkartıyorum şırıngayla ama yine içine kaçıyor yine emmiyor pompayla çıkartıyorum kocaman oluyor ağzına sığmıyor sağıyorum veriyorum napim çarem kalmadı 1 aydır uğraş süt gelsin emsin bende tükendim biryerde mastit mi olmadım sütüm 2 hafta gelmedi pompayla yaramı etmedim ah ah ☹️ silikon göğüs ucuyla bile emmiyor tek göğüs+mama.Yoksa tek göğsümden o kadar güzel emiyorki maşallah biberonla yemesine rağmen