Merhaba sevgili Anneler,
8 buçuk aylık bir kızım var. Gündüz 1i kesin olmakla beraber toplam 2 uykumuz var. 2,5 saat felan toplamda. Akşam saat 20.30-21.00 arası gece uykusuna yatar, gece 2 gibi emer uyur. Sabah 5 gibi emer uyur. Sonra saat 7′de uyanır. Bazen 6′da uyandığı da oluyor. Eminim çoğu bebek böyle erken kalkıyordur. Sabah 7′de kalkıp güne başlasam akşamı edemem 😱 Yer yatağı gibi bi beşikte yatıyor aynı odadayız, gece deliksiz uyumadığı için ayıramıyorum odaları. Sabah uyanınca önüne oyuncak veriyorum 5-10 dk oyalıyorum ama kalkmak istiyor güne başlamak istiyor. Valla sürüne sürüne zor geçiriyorum saatleri. 8-9 arası kalkıyorum artık mecbur.
Siz bu durumda ne yapıyorsınuz?
Ya da bana önereceğiniz bir şey var mı?
Lütfen akşam geç yatır demeyin çünkü akşam yatma saati aslında ideal. Zaten akşam o saatte yatınca biraz dinlenebiliyorum kafam rahat ediyor 😐