Kbr-82 Bebeğim doğduğundan beri düzgün emmiyor emzik ve biberon almıyor.sma mama veriyorum onuda almıyor ağzından püskürtüyor ek gıda için erken mi yada başlamalımıyım bebegım şimdi 3 buçuk aylık netür mama hazırlamaliyim başlarken
demirboy Kbr-82 dr unuza sormadan başlamayın dr bize 4 aylıkken geçin dedi 4,5 aylıkta tadımlara başladım
Peri_ss Kbr-82 vermeyin yazık günah bağırsakları kaldiramaz ne kadar da dikkat etseniz az sabir edin . Mamaya devam edin degistirinnyada sevmiyosa
mihrosum Kızım 5 bucuk aylıkken drumuz sadece mamayla beslendıgı ıcın ek gıdaya gecelim dedi. 3 bucuk aylık bebege ek gıdaya gecmeyı neden dusundunuz ki
Aysgllylcn Kbr-82 5. Aydan önce formül süt kullanan bebekler ek gıdaya geçmez aksi bir durum olmadığı sürece yani kilo alımı yavaşsa bazı doktorlar 4.5 aylıkken başlatıyo
GoGirl Kbr-82 erken tabikide cok kucuk ek gidaya gecince birden doyasiya yemiyor ya zaten tadimlik hadi en erken 1 ayı daha var baslamak icin en erken oyle baslayanlar icin