Kbr-82 ek gidadan kastın doğal yiyeceklermi eğer öyleyse bence çok erkek tabi bu benim düşüncem doktorun ne dediği önemli .gaz kabızlık çok zorladığı için erkekn ek gıdaya korkuyla bakıyorum.ama sanirim4.aydan itibaren tahıllı yada daha farklı besinler içiren mamalar var onları arastirabilirsin.