MinasMom34 Ay keşke yazmasaydım böyle nispet yapar gibi oldu, kslbini gönlünüzü kırmak istemezdim inanın hakkınızı helal edin.
Evlenen herkesin öncelik kendi eşi çocuğu olmalı daha sonra ailesi.. Aile ile eş arasındakı dengeyi erkek sağlamalı. Bu benim eşim sevdim aldım, çocuklarımon annesi herkes saygı duyacak dmeeli ailesine.. Kadınada onlar benim ailem sen de onlara saygı duymalısın mesafeli olmak iyidir özletelim özlenelim evimiz barkımız ayrı olsun demeli..
Bundan sonraki hayatınız bu zamana kadar geçenden kat kat güzel olsun inşallah, bu günleri hiç hatırlamayın bile 🙏🏻🌼