Ayy kızlar bende 1 ay önce sezaryen tyaptım şimdiye kadar birşey yoktu fakat son 4 gündür aşırı belim ağrıyor ve ameliyat yerim de sizlamaya başladı benim anlamadım bu işi ne olcak bilmiyorum 🤷♀️ 40 çıkınca dr kontrolüm var gittiğimde souram bakalı ne Diycek