alibeyannesi Oğlum çok gazlı bebek çıkarttığı halde gaz sancıları var. Inanılmaz derece ne yapıyorsunuz zico kullandım fayda etmedi nursede kullandım düzgün kullanamadık sanrm ondan ama fayda etmedi. Siz neler yapiyorsunuz saatimi kullanıyorsunuz çocuk harap biz harap bi careeee
Sibel_Mihra alibeyannesi ben bigaia yagi kullaniyorum, benim kizimda 2. hafta basladi cok agir sancilar. bunun yaninda her mama yada her emzirmeden önce espumisan damlamasi veriyorum, eger türkiyede yoksa sab simplex damlma öneririm. En agir gecen günlerde fitil verdik. Sicak banyo ve isitilmis kiraz cekirdekli torba‘da bebegi rahatlatiyor.
Svdasya alibeyannesi sab ve bio ikisini bir kullanıyorum sabah 8 gece 8 damla sab akşam 5 tede bio 5 damla veriyorum 🤗
Alpis-20 alibeyannesi aynı durum vardı doğduğu günden beri gazlı bı bebek oldu benim oğlum da sab simplex ve biogaia birlikte kullandık tam anlamıyla geçmiyo ama eskisine nazaran çok iyi durumdayız
Akkaycey Biz metsil kullanıyoruz günde 3 kez 8 damla çok rahat çıkarıyor gazını birde ben rezene,kimyon,anason tohumu aldım aktardan çayını yapıp içiyorum oda çok işe yaradı rahatladım tavsiye ederim
littleprincemom alibeyannesi hergun aynı saatte verirseniz damlalar yarıyor ise.. emziriosanizda kimyonlu su icin rezene için sizden çocuğa gecer oda azalitir gazi yediklerinize dikkat edin.. mamaysa da damlaları düzenli kullanın yarar muhakkak