Yldz32 ilk altı ay emzirirken çok sıkıntı yaşadım. Emmiyordu sağıyordum biberonla vermek için biberondan içmedi hiçbir şey. Mama yaptım içmedi. Sağdığım sütü şırıngayla bile vermeyi denedim olmadı. Ek gıdaya geçince de yemedi. Şuan et yemez yoğurt yemez tavuk balık yemez. Sadece hero babynin kaşık mamalarından yer. Onlar sayesinde kilosu normalin çok az altında