Merhabalar. Oğlum 19 aylık olacak. Doğduğundan beri gözünde kayma var. 1,5 yaşını bekleyin dedi doktorlar ameliyat için. Şimdi normalleşmede başladı doktor arayışına girdik. Daha önce çocuğu göz kayması ameliyatı olan var mı.
emin cumhur Şener hoca Ankara’da muayene olan var mı aranızda