Kaderyas032717 bebeğim daha 1ay8günlük Grip oldu ve bugün doktora götürdüm doktor kalbini dinlediğinde kalbinde hafif üfürme var dedi ama hasta olduğu için de olabilir iyleşince tekrar getir tekrar dinleyeyim sonra emin olalım dedi başına gelen var mı önemli birşey mi bu ilk defa duyuyorum çok korkuyorum inşallah bişey çıkmaz🙏🏻 Dua edin lütfen
Ogulveannesi Kaderyas032717 benim oğlumda da vardı her yenidoğan bebekte olurmuş kontrole gittiğimizde kapanmak üZere demişti ve Nisan ayına randevu verdi o zaman yine bakacaklar geçmiş olsun🙏
Fazilettt Kaderyas032717 sakın üzülme cnm bizim oglanada dedi burnunda hafif tıkanıklık vardı ondan mış hemen kalp Dr götürdüm boşa para ödemiş oldum çok geçmiş olsun
ayazlianne Kaderyas032717 benim bebeğimdede var. Kalpte delik demek. Dereceleri var Hafif orta falan diye, kalp ultrasonunda belli oluyor derecesi. 18 aya kadar geçmesi bekleniyor dedi doktorumuz
Kaderyas032717 Ulku inşallah bu bir hastalık mı ne gibi sorunlara yol açıyor hiç bir bilgimde yok yaa
Mervesya Kaderyas032717 yegenımde vardı aglarken nefes alamayıp kalıyodu ama 2 yasında gecer dediler ve geçti de uzulmeyın
Busrakerem Kaderyas032717 cnm benim kızımda vardı her bebekte oluyor büyüyünce geçiyor merak etme korkulacak birşey değil
cemre28 @Kaderyas032717 Geçmiş olsun, benim oğlum doğduğunda duymuştu 1 ay sonra kontrole gittiğimizde biseyi olmadığını söyledi korkmayın bişeyi yoktur inşallah❣