K1996 kızım 3 aya girdik benı emmedi canım. İstemedi. Hep agladı. Yapacak bise yok. 3 ay emdıgı ıcın sukrettım ve mamaya basladım. Gelısıımındensıkıntı olmasın varsın emme sın. Hıc emmeyen bebekler var. Yogurdu ver bebegın yogurt cok faydalı. Bak bız basladık. 1 cay 1 tatlı 1 yemek kasıgı gun gelecek 1 cay bardagı. Cok faydalı kuzum