1mucizem Merhaba arkadaşlar bebeğim daha 40 günlük sünnet yaptırmak istiyorum ama iti bi doktor tavsiyesi olan varmı yaptırmış esenler yakın yer 😊👶😊
NaimeYilmaz 1mucizem arkadasım bahcelıevler nisa hastanesınde yaptırmıs oğluna bayramdan sonra goturucem bende baska doktor arastırmıcam baya dıkkatlı titiz biridir
EsraToprak Zeytinburnu avrasya hospitol da cocuk norolijisin de yaptirdim 23 gunluktu daha bebegim, kesinlikle tavsiye ederim oglusum sunnet esnasin da uyuyodu bile :) eve geldgimiz de ilk gece bi kere agladi ondan sonra hic aglamadi 1 hafta da da iyilesti.
Aycannn EsraToprak anestezi yapmadılar mı ? Birde ilk gece çok ağladı mı ? Ve bezlerken felan sıkıntı oluyor mu ?
1mucizem emircinarinannesi EsraToprak TSK ederim bende bi gidin o doktora çok korkuyorum yaptırtmaktan ama mecbur😊
EsraToprak Aycannn lokal anestezi yapildi igne vuruldu sonra bi 10,15 dkka bekletildi bende o ara emzirdim uyustu sonra sedyeye yatirdigimiz da uyuyodu ve telefondan fon sesi actim uyanmasin diye o yuzden insnilmaz iyi gecti.bezleme de de problem yok krem veriolar onlari bolca suruyosun hic bisi olmuyo. İlk gece bi kere agladi ondan snra hic aglamadi.
EsraToprak 1mucizem bende once bi korktum hatta baya agladim Duygulandim :))) ama sukur simdi cok cok iyi oglusum
Elfela Kesinlikle türkiye hastanesi dr cem kara 👍🏻 Arastırın goruceksiniz 22 günlükken yaptırdık cok memnun kaldık
Denizada Elfela en kötüsünü yapmış googledan da çıkar canım bebeğinin kaçta yatmasını istiyorsan ilk önce onu belirlemelisin mesela gece gündüz ayrımı yaparken ben sabah 8 akşam 8 olarak belirledim yani akşam 8 den sonra bebeği odasınabıraktığında uyuması gerektiğini anlıyor ilk başlarda zorlandık bizde babası alsak mı acaba falan dedi ama başardık yani mesela 8 den sonra 12 ye kadar 2 saatte bir kalkıyor benim bebeğim 3 ay 8 günlük ama uyandığında hiç bir şekilde onunla konuşmuyorum oyun oynamıyorum emzirip gazını çıkarıp yatırıyorum . Eğer konuşursan uykusunu kaçırıyor zaten o zamanda uyumak bilmiyorlar